Det går i vågor...

För bara ett par dar sen så låg jag sömnlös och hade panik över saker och ting.
Som till exempel julklapparna. Hur skulle jag hinna, skulle jag ha råd, vad skulle jag köpa? Men nu är allt klart och jag kan pusta ut.
En annan sak som oroade mig något otroligt var EXA 2. Det fattades två böcker och jag kunde inte skriva den på bara några kapitel. Men. Idag åkte jag hela vägen till Örebro stadsbibliotek och fångade in den sista boken. Jag satt ett par timmar och skrev och har kommit upp till 4 sidor. Det är bara diskussions-delen kvar, och den som känner mig rätt blir det av på en halv minut.

Det BLIR fest ikväll. Faktiskt. Simon var ensam i sin stora lägenhet och ringde runt till oss bröder. Och vem tackar nej till en trevlig kväll involverad alkohol och lite muisk. Jag är inte den som är den i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jone

se där, det var väl inte så svårt?
några fel finns kvar - men hey, du är inte fullkomlig :+

2007-12-22 @ 17:29:27
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0