Dexter Morgan!

Det här är en order. Sätt er framför datorn, skriv tankafett.se på webläsaren, sök på Dexter, ladda hem.
Jag såg nyss de sista avsnitten av säsong två. Kan mycket väl vara en av de bästa serierna på mycket länge. Den är i klass med Heroes och Scrubs. Ja, jag går så långt faktiskt. Jag lovar, ni blir inte besvikna. Nu väntar jag bara på att säsong tre kommer...

Jag har skrivit 3 sidor av EXA2, och då har jag ändå utlämnat två av böckerna. En av de fick jag idag, Vygotskij i praktiken, den andra får jag åka till Örebro (!) för att låna. Vill jag har julklappspengar så kan jag inte beställa den också...

Min far har betalat böcker och telefonavgifter för nästan 800 kronor denna månaden. Vilken farsa va?!
...lite bortskämd kanske?


Kommentarer
Postat av: Torpa-sonen

jag blir lite sjösjuk av dina texter..

2007-12-21 @ 13:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0