Glory, Glory Man United!!!

0-1 i matchen med stort M. Tevez avgjorde i första och sedan var det bara en transportsträcka. Men vad ska man säga. Världens bästa mittbackspar, världens bästa vänsterback, världens bästa högerytter och världens bästa forwardspar. Då har inte Livverpool så mycket att komma med.
image7
Synd bara att fucking Arsenal slog Chelsea också.

Nu ska jag sitta barnvakt åt mina systerdöttrar. De ska sova klockan halv nio, så då kanske man kan läsa lite facklitteratur.
Hahaha!....det tar jag när läsångesten verkligen kickar in.

Kommentarer
Postat av: Johanna

De somnade nog garanterat till facklitteraturen.. Det gjorde iallafall jag.. :P

2007-12-17 @ 09:19:24
URL: http://sweetlittleme.blogg.se
Postat av: Torpa-sonen

Glory Glory Gunners!

2007-12-19 @ 08:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0