God Jul!

Från mig till er: En riktigt God Jul!
Hoppas ni får en trevlig dag fylld med glädje och kärlek, generösa gester och en massa skratt!!!

hehehe...see, i can be cheesy...

Jag har i år tackat nej till äran som jultomte. En av mina systerdöttrar är 9 år, så hennes tro på detta skäggiga fenomen är svag... Skulle jag komma in i röd dräkt tredje året i rad skulle säkert den 6-åriga också undra...
Tur då att det finns en 1 1/2-åring som fortfararande inte vet vilken dag det är.

Jag såg på "Ett päron til farsa firar jul" i går kväll och har gjort det dan-före-dopparedan de senaste åren. Och precis som tidigare så har jag fått lite extra julkänsla efter denna underbara film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0