Jinglebells, jinglebells, jingle all the way!!

Idag är det danföredanföredanföredanföredanföredan... äh, det är den 1 december. 23 dagar till Julafton. Jag såg på julkalendern och det var väl sådär. Allan Svesson är Tomten. Ganska sträng tomte. Det har inte jag lärt mig att han är...
Förövrigt så har det varit en dag full av innebandy. Jag spelade först match (vinst 7-4) och sedan följde jag med min kompis "reporten" på ett uppdrag. Synd bara att artikeln inte blir så rolig. Det blev förlust för herrarna.
Just nu sitter jag och plinkar lite på gitarren. Jag har lovat att nästa skiva kommer innan Sälen-trippen, men det blir svårt att skriva när man ska plugga hela jävla tiden.
Och boken vi ska läsa tills på tisdag har jag inte fått tag på. Jag får väl skolka eller nåt.
Nej, det kan jag inte göra. Jag får väl ta fram min skådespelartalang och låtsas igen...
- There was a girl who was falling apart but I had nothing to do with her broken heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0