Julafton över...

Då har ännu en julafton hastigt flygit förbi. Och tomten kom i år också. Vilken tur.
Men först började vi julafton som alla andra andra år, med Kalle Anka tillsammans med lite glögg och julöl.
Sedan hoppade vi nästan direkt till julbordet där det serverades alla olika sorters läckerheter. Sen, äntligen, kom tomten, som i år fick vara Mats, min systers pojkvän. Han gjorde det bra, men inte lika bra som jag.

Efter besöket fick alla ungar dela ut julklappar. Jag är väldigt nöjd över mina ska tilläggas.
Julklapputdelningen varade ungefär 20 minuter och klappöppningen en halvtimme. Sen spelades lite TP. Vi män vann, såklart.
Lite mer mat, lite mer öl och hemgång.

Julafton börjar gå på rutin nu, men det är lika underbart varje år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0