Julbordet blev en liten succé!

Så. Då har man varit på det första julbordet med mina bröder från olika mödrar. Potatis, sill, julskinka, köttbullar, prinskorv (och lite hots-korvar till traditionsbrytaren), jansons frestelse, glögg, snaps och lite öl. Mums. Jag kände mig några kilo tyngre efter allt gott.

image5

Och så här kan en lyckad kväll vara:
1. God mat och dryck tillsammans med Jippie Jähhh! - Christmas
2. Lite egetkomponerat Pictionary
3. Lite You-tube och ännu mer Jippie Jähhh!
4. Lite skitsnack
5. Utgång

Tyvärr kan alkohol göra så att vissa människor visar andra sidor hos de själva...
image6
Men han är förbannat glad i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men shit vad mysigt! Verkar ha varit en lyckad kväll?!

2007-12-15 @ 21:48:13
URL: http://sweetlittleme.blogg.se
Postat av: jennie

jag är fortfarande i chock efter det jag råkade se på youtube. undrar om jag nånsin kommer hämta mig..

nåja det såg ju julmysigt ut, men vart var de levande ljusen vägen (för det måste man ha)? :D

2007-12-15 @ 23:48:41
URL: http://iolanis-rastplats.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0