Julklappshandel 1 - check!

Jag och min gode vän Herr Björklund var idag i Västerås och köpte lite julklappar. Jag hittade rätt mycket faktiskt.
Till min far köpte jag en Backyard Babies-skiva på rea.
Till min mor köpte jag ett par vita trosor med röda hjärtan på.
Till min yngre syster köpte jag tre par strumpor. Ett par med sjörövare på. Ett par med Homer Simpsons på. Och ett par med en tjock tjej som säger "vill du komma in och leka lite?".
Till min äldre syster köpte jag ett jättejättefint halsband med två pingviner som pussar varandra.

Trodde ni på allvar att jag skulle skriva vad jag köpte eller?
Haha....

Roligast var ändå när Herr Björklund blev stoppad på gatan av ett reporterpar utsänt av VLT. De ville veta vad han hade på sig och var han hade köpt det någonstans. Synd bara att hälften av plaggen var från H&M. Sedan posade han framför kameran, så stenhårt som bara han kan.
Han är väl en riktigt rock-star trots allt...

Och skivan är på g.
Not...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0