Kaffe, vad gör du med mig?

Jag mår illa av kaffe. Får jag i mig en kopp på morgonen så mår jag illa nära två timmar efteråt. Vad är det som händer? Det är ju morgonens viktigaste punkt. Är det min kropp som inte tål det, eller sitter det psykiskt?
Hoppas att det går över. Kaffe är ju svårt att klara sig utan....
Jag sitter i skolan och väntar på en föreläsning. Vet inte vad den handlar om , vet inte vem som ska prata. Jag vet bara att jag ska ta 12-tåget hem. Det är det enda kravet jag har efter beskedet om den första måndagen i skolan sedan starten.
Och boken tills imorrn är flyttad till torsdag. Nu måste jag förmodligen köpa den. 300 kronor flyger ur min ficka ännu en gång.
Julklapparna kanske uteblir. Eller också frågar jag ungarna på skolan om de kan rita lite teckningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0