Oh, glory night!

Nej, det blev faktiskt inte som jag ville igår kväll. Förfesten hos Simon tog fart när jag tog fram kortleken. Vid ungefär den tidpunkten kände jag alkoholen i blodet och att en rätt skön fylla var på ingång, något som jag tror jag var ensam om.

Väl ute så höjdes mitt självförtroende några hack när jag och Simon gled på 25-stället Nybron, samtidigt som de andra grabbarna stod vädjande utanför. Men kompisar som vi är kunde vi såklart inte lämna de ute i kylan. Det blev Lotus istället. Bingo Rimér var där med sitt kvinnliga entourage. Åh, om man kunde få vara honom i en dag. Trots hans halvnakna modeller fattades tjejer ute. En stor majoritet killar på dansgolven, några kvinnliga bartendrar och långt inne i hörnet, vid de nya röda skinnsofforna, tycktes jag bevittna något tjejgäng. Inte bra.

Annars var gårdagens sågning hemma hos Jone:
"Har du inga pengar! Du är ju så jävla fattig! Vilket värdelöst liv du lever, det kan ju inte vara kul att vara du!"
Kommentarer överflödiga...

God Jul!


Kommentarer
Postat av: Johanna

God Jul!!

2007-12-24 @ 10:59:53
URL: http://sweetlittleme.blogg.se
Postat av: Jone

Ha ha ha ha ha ha ha!!!!
God jul, din underbara varelse ;)

2007-12-24 @ 11:07:57
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0