Okej, är det så du vill ha det... (statement - ingen fråga - inget frågetecken)

Jone. Det är petitesser. Småsaker. Jag skriver ingen svenska-uppsats och Ingvor Nzeribe kommer inte komma in genom dörren och slå mig över fingrarna. Tror du jag är såhär slarvig när jag skriver mina skol-uppsatser. Jag menar, du klagar över felstavning när du själv stavar fel, och fråga någon annan som har läst om de inte fattar innehållet.

Du är bättre än oss andra på att skriva, jag kan inte sticka under stol med det, med du är ingen Voltaire, du är ingen Victor Hugo. Fan, du är inte ens Håkan Nesser. Du är bara en av de som har insett att du är bättre än alla du känner, och verkligen, VERKLIGEN, vill bevisa det. För ALLA.

...jag tycker om dig i alla fall...och känner du mig rätt så vet du vad mitt nästa steg är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0