Pengar kan komma lägligt ibland...

Sådär ja, mina bekymmer har krympt för ett tag i alla fall. Jag har betalt Sälen-resan (SÄLEN!!!!) och har fortfarande julklappspengar kvar. Så pengar kan hitta till min ficka på något sätt i alla fall? Mmmm...
Annars var det i fredags en sån där dag då Simon skickade sms till alla pojkar och frågade om någon ville gå ut med honom. Och det ville alla. Så då gick vi på Nybron. Förfesten hemma hos mig var saknad. Bra högtalare, bra musik, goda drycker och en Marie som vann Idol. Undra hur skivan skulle vara om Amanda gjorde den?
Det kommer vi aldrig få veta. Tur det. Nu får hon tid att göra en bra skiva som passar henne.
   Väl ute välkomnades vi av lite girl-on-girl action. Det uppskattades. Och lite dans och lite Grease och lite Smirnoff och lite....ehhh, du vet Jone.
Billigare taxi på vägen hem. Det var skönt.
Tack grabbar för en (ganska) fin förkväll innan Sälen. Jag längtar som fan!

- We Are Not The Same ,I Am A Martian
It's Young Weezy F, Baby No Abortion
I Have Forcens, I Don't Have To Force Em
They Just Do What I Say Jack, Like Wheel Of Fortune
Im Heartless And Iced Out, See...
I Got An Icebox Where My Heart Use To Be
Young Money Baby, You Know Who We Are
And I Can Play With That Pussy Like I Play That Guitar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0