Stjärtlapp och öl!

Jag såg nyss Americas funniest home videos med folk som åkte skidor och pulka och ramlade. Ibland så är slap-stick otroligt kul. Om det händer någon annan. Det fick mig att drömma om Sälen igen.
Nästa lördag drar vi iväg, jag och mina fyra (fem?) bröder. Fan va vi ska titta på Beerfest, ta på oss ytterkläderna, stjärtlapparna och öl och åka där man inte får åka och ramla där man inte ska ramla.
Är det nån förresten som har skjärtlapparna kvar från förra året?

Mmmmm....Jag längtar och tror att det blir bättre i år än förra året. Hell Yähhhh!!!! 
Trots att vi inte har någon bastu...

Kommentarer
Postat av: S

Ingen bastu blir inte något bekymmer, bara ett mindre problem som är till för att lösas. Stjärtlappar får inhandlas på vägen dit...Nedräkningen har börjat!

2007-12-19 @ 07:18:30
Postat av: Morgan Kall

Är det nån som har något tefat då? Det går så förbannat mycket fortare...
Nästa lördag så drar vi!

2007-12-20 @ 13:40:57
Postat av: Bög

Dom söljer väll stärtisar på koonsum?

2007-12-21 @ 19:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0