Till den där lilla filmnörden som vi har i oss alla...

Nedladdat!


Dexter - Jag började kika på denna fantastiska serie för inte så länge sedan, men slutade av någon konstig anledning. Nu är jag tillbaka i Dexter-träsket och har sett hela första säsongen på två och en halv dag.

Dexter arbetar som kriminaltekniker och är en den perfekte gentlemannen som även tycker om barn. Han är tom inom sig och kämpar för att visa omvärlden sina känslor.

På nätterna jagar han seriemördare och ställer de inför hans egen lilla rättvisa.

Mörk komik och lite blodig emellanåt. Beroendeframkallande.


image9

Saw 4 - Så där ja. Då kom ännu en Såg-film om mannen som går igång på fällor och människors panikartade försök ur de. Denna gång är Jigsaw död, men dödsfällorna lever vidare. Vi få även se en känslosammare Jigsaw i tillbakablickar.

Vad förväntade man sig då? Blod, skrik, mörker och människor i grismasker. Fick man det? Ja då, självklart.

Sämre än ettan och tvåan, lite bättre än ettan. Kommer det en till? Jag frågar faktiskt, för jag fattade inte riktigt slutet.

image10


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det bara sex dagar kvar tills bloggtävlingen avgörs.
Bloggtävla och vinn en iPod Nano 4GB, Mp4 spelare samt bio biljetter.
http://sjukdom.blogg.se/jul_tvling.html

2007-12-19 @ 13:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0