Untitled album...

Tredje skivan börjar ta fart. Nästa vecka kommer första "singeln" att komma på purevolume.com (sök Morgan Kall). Flera bra låtar skrivna och jag ser mycket fram emot denna skiva. Blir nog i klass med förra skulle jag kunna tänka mig. 
Annars fick jag kritik idag att jag var för snäll som sträng lärare i rollspelet vi hade i skolan.
Grrrr.... Om de bara visste... 
Ännu en julklapp inhandlad förresten, nu börjar det också ordna upp sig. Det är mycket nu som börjar ordna upp sig, och lite julstämning har man i kroppen också. Ahhhhh....Stilla natt, heliga natt, ledig igen, ledig igen.
Lite läsa, lite musik, lite Bully och lite film.
Så har man ledigheten ordnad också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ledigt å ledigt.. ;) Ser fram emot att få ett ex av din skiva i julklapp.. =)

2007-12-13 @ 22:18:45
URL: http://sweetlittleme.blogg.se
Postat av: Torpa-sonen

du är verkligen en farlig pojke ibland..

2007-12-14 @ 09:34:54
Postat av: Svettåke

Mer inlägg Morgan, eller är det efternamnets innebörd du också eftersträvar vad gäller aktiviteten på din blogg?

2007-12-14 @ 13:19:22
Postat av: jennie

hahaha som om du skulle kunna vara något annat än snäll! jag tror inte riktigt du har hittat över till oss på den mörka sidan. du får be om en piska och ett par handklovar i julklapp, det är alltid en början! ;D här är det massor av julstämning och jag ska inte ens vara hemma. :P

2007-12-14 @ 17:41:06
URL: http://iolanis-rastplats.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0