# 10 på 3 dar... Puhhh

Det är faktiskt sant, jag har haft en jävla massa inlägg nu på två dagar, det är inte likt mig. Men men, har men inte mycket annat och göra får ni läsare acceptera att det kommer upp ett par riktigt rejält onödiga inlägg lite då och då. När skrivkrampen har släppt, när inspirationen har letat sig in i händerna huvudet kroppen och när man har lite saker att skriva om, som man egentligen inte tycker att andra folk borde bry sig om, ja då kan det komma upp ett sånt här inlägg.
Ganska rejält onödigt.

Jag hittade på en story till en film igår kväll. Den handlar om en f.d. polis som numera jobbar som städare åt folk som har haft dödsfall i hemmet. Efter ett jobb en dag går han tillbaka ett hus tillhörande en rikemanspar där ett mord har begåtts, för att be frun att skriva på några papper.
Han säger till henne: "I'm here about last night..."
Hon frågar tillbaka: "What happened here last night?"
Ohhhhh, spoky.
Skojade bara, det är inte jag som har hittat på storyn, jag såg filmen igår. "Cleaner" hette den, med Samuel L. Jackson, Ed Harris och Eva Mendes. Jag kommer inte att skriva vad jag tyckte om filmen. Erkänn att ni blev sugna på att se den?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0