# 238

Först av allt en varning:
Cheesy meddelande!

Jag har nyss sett det allra sista avsnittet av "Vänner". Det var nära att jag inte ville se det alls, jag ville ju inte att det skulle ta slut. Jag har sett alla 10 säsongerna på ungefär 6 veckor nu, och varje avsnitt, varje replik, från "there's nothing to tell" till "sure, where" kan klassas som det bästa som television har gjort i alla år.
238 avsnitt, 10 år, nästan 5500 minuter av Rachel, Joey, Chandler, Monica, Ross och Phoebe. Det är inte nog.
Jag vågar mig inte på en recension av Vänner.

Idag då?
Först ska jag iväg och spela derby mot Köping. Vi får se hur det går, de har börjat väldigt bra på försäsongen.
Sen blir det....nu ska vi se...det är lördag...ja okej då...utgång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0