3:e gången gillt!

Jag kom nyss hemfrån en kiropraktor i Västerås. På 3 dagar har jag fått tre olika diagnoser om vad som är fel med mitt knä. Läkaren säger att mitt ledband är uttänjt och att jag borde vila det några veckor, en kiropraktor/ortoped säger att det bakre ledbanden är delvist av och att jag borde tejpa ganska rejält, men att jag kan spela fotboll och en annan kiropraktor/ortoped säger att mitt FRÄMRE KORSBAND är uttänjt och att mitt bakre ledband är helt friskt. Dessutom tycker han inte att man borde tejpa alltför mycket
Hmmmm....
En knepig situation. Vem ska man lita på?

And on a whole different note:
Andreas Sjöström, ni vet den där dagisfröken från Idol, som de gjorde om till en "hunk", ska spela in en skiva. Han vet dock inte vilken genre har ska välja för att "-jag är så väldigt bred i mitt register. I Idol var jag ena kvällen dansbandskungen, den andra discokungen". Han brer på att "Idol har gjort mig mer ödmjuk".
Jag vet inte om man ska skratta eller gråta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0