Carcrash!

På ett sätt är det pinsamt, på ett annat sätt är det...nej, det är bara pinsamt. 0-1 mot ett div 5-gäng. Visst, de satte sin bonusstraff och hade 0 skott på mål i övrigt, men va fan. Hur svårt ska det vara att göra mål?

Nog om det. Roligast igår var Jone. Igen.
Vi tog bilen till Västerås men stannade på byn för att hämta ut pengar. Jone satt kvar i bilen när jag klev ut. När jag stoppade kortet i automaten hörde jag plötsligt en liten smäll. Jag vände mig om om fick först se en kille bakom mig bryta upp i skratt. Jag tittade lite mer åt sidan, och där satt Jone, med en rädd min. Han hade just kört in i bilen framför. I sitt sökand efter småpengar i bilen, hade bilen rullat, rakt på en vit bil. Han gick ut och tittade efter skada, när grabben som ägde bilen kom tillbaka med två tjejer, ut från Maestro. 
Vad Jone gör?
Sätter sig i bilen, tittar bort, säger inget. Killen kör iväg utan att veta vad som hänt.

Det är vår lilla Journalist det!

 

Kommentarer
Postat av: P

haha hur många krockar är vår lille vän uppe i nu?

2008-04-17 @ 10:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0