Det händer om man sover för länge...

Jag sov 13 timmar inatt och vaknade med en sjudundrad huvudvärk. Fråm klockan 00.30 till 13.30. Jag gick ner och kraprade i mig 2 Panodil. Det gick inte. Huvudvärken var fortfarande kvar, så jag gick ner och tod två till. Den avtog.

Annars gick jag på marknaden och åt grillat hemma tillsammans med trevligt sällskap idag.

Imorgon är det upp till bevis. KBK-Franke. Vårat odds på vinst är på 1.75, favoriter. Vi får se hur det bli.

Den här då Simon, det är väl ändå rätt bra va.

Recension på dagens roligaste ord:
Bacon: F F F
Bacon är gott, väldigt gott med potatismos eller makaroner. Och visst är det ett roligt ord, absolut. Det är bara det att man inte riktigt tänker på hur kul det är när man säger att man ska äta det. Så ordet Bacon är inte så speciellt kul om man pratar mat.
Men. Väldigt kul när någon heter det i efternamn.
Var det inte någon i Forsby FFs damlag som hette det.
Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0