En liten vinst och en stor vinst!

Valskog - KBK 0-3
Matchen? Dålig plan, uselt spel, noll solsken men ändå en behaglig luft. 3-0 kunde ha varit mer och jag kunde ha fått göra mer än vad jag gjorde. Jag ville testa mitt knä i riktiga situationer, men jag fick inte känna på den geggiga marken EN ENDA GÅNG!
Men en vinst är alltid en vinst.

Nu då, NU DÅ, måste väl ändå titeln vara så nära att man kan känna lukten av den. Det är ett väldigt prekärt läge efter 2-1 mot Arsenal. Första halvlek var United väldigt bleka och efter Van der Sars väldigt tafatta ingripande trodde jag att det var kört. Men en ganska billg straff och en frispark från en oförutsägbar frisparksläggare senare vände matchen och vi kunde inkassera 3 nya poäng.

Ikväll? Jag vet inte riktigt, men jag har ett par skräckfilmer och någon komedi på lager. Vi får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Johanna från Fjällbacka

Hoppas att du får en skön söndagkväll!

2008-04-13 @ 19:42:22
URL: http://framtidstankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0