Filmer jag kommer vara erotisk med...

Filmer jag kommer att hångla med:

You Don't Mess with the Zohan - Han som skrivit manuset till "#40 year old virgin" och "Superbad" har även skrivit manus till den här tillsammans med Adam Sandler.
trailer

The Incredible Hulk - Blir förmodligen bättre än dess föregångare. Framför allt nu när Edward Norton är med.
trailer

Hellboy 2 - The golden army - Första filmen var över förväntan.
trailer

Pineapple Express - From the guys who brought you "Superbad"...
trailer


Filmer jag kommer att ligga med:

The Happening - M. Night Shyamalans (Sjätte Sinnet, Unbreakable) nya...
trailer

Hancock - Will Smith gör aldrig dåliga filmer.
trailer

Step Brothers - Med Will Ferrell. Behövs det mer?
trailer

Kommentarer
Postat av: Basgruppen + Emma

Det enda snusk du får?

2008-04-03 @ 11:34:54
Postat av: S

Du har lärt dig att länka ser jag

2008-04-03 @ 13:52:37
Postat av: Morgan

Ohhh, du skulle bara veta Emma:)
Och ja, jag har lärt mig att länka nu...

2008-04-03 @ 14:36:58
Postat av: j

semi-pro?

2008-04-03 @ 23:25:31
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se
Postat av: Morgan

Jag hade ett sånt här inlägg förut, då semi-pro var med. Det här är en uppdatering.

2008-04-04 @ 10:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0