Host, host, gahhhh!

Ahhhhhh.....Nahhhhhhh!
Visst är det värdelöst när man inte kan röra på sig? Jo, jag kan röra på mig, jag är inte handikappad, men vill träna. På gräs. Men kan inte. Jag måste vila, dricka en massa te och knapra på jättejättestarka halstabletter. Jag måste spela match på lördag, derby mot Köping. De jävlarna.

Jag har nyss druckit upp min tredje energidryck, har hört att det ska vara bra mot halsen. Jag vet inte riktigt vart jag har hört det, eller om det är sant. Men gott är det.
Vad göra? Vad göra vad göra vad göra?
Fifa på Playstation? Ja, kanske.
Vänner? Ja, kanske.
Läsa "El Choco", boken jag köpte igår? Nej, jag har redan läst 50 sidor idag.

Skriva ett helt onödigt blogg-inlägg?
Det gjorde jag nyss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jäklarns vad du bloggar idag! Men det är bra, onödiga inlägg är alltid kul att läsa, =)

2008-04-03 @ 18:57:19
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: Morgan

Är man sjuk och hemma så finns inte mycket annat att göra...

2008-04-03 @ 22:40:01
Postat av: S

Glass är bra mot halsont och förkylning mm. Äter alltid glass när jag är sjuk. Bra tips!

2008-04-03 @ 22:46:14
Postat av: Morgan

Och framför allt är det gott:)

2008-04-03 @ 22:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0