Jag vet inte riktigt varför...

...förkylningen har kommit NU, när vädret är det bästa på året. Hittills...
..."Vänner" lagts ner. Världens i särklass bästa tv-produktion...
...jag inte alls är sugen på chips just nu. Men dip. Dill-dip...Nej inte alls faktiskt...
...tiden går så fort. Känns som förra veckan vi var I Bulgarien...
...Jessica Alba bara gör dåliga filmer. Eller okej, SÄMRE filmer än vad hon borde...
...jag fortfarande har min telefon, när jag lika gärna kan köpa en ny, bättre...
...du inte åker till New York i alla fall. Du har ju pengar. Kom igen, en vecka alldeles för dig själv...
...jag har en sådan lust att kolla på Benknäckargänget just nu...

Så jag kommer att kolla på Benknäckargänget nu.

Kommentarer
Postat av: annelie

du har för lite bilder i din blogg:P

2008-04-03 @ 08:37:41
URL: http://dramaatic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0