KBK-Franke 2-0

Underbar start. Trots att jag fick se matchen från bänken (som jag får tycka vad jag vill om) så kunde vi inte fått en bättre start.

Vi började väldigt offensivt mot ett Franke som backade hem. Avsluten var under all kritik, men jag var inte direkt orolig för att det inte skulle lossna. Efter tredje Ralle-försöket kunde han pricka in 1-0 i bortre gaveln i slutet på första halvleken. Efter lite GRIS i halvtid så kom vi ut igen och gjorde 2-0 omgående, genom Amer.
Sen vet jag inte riktigt vad som hände, bekvämligheten tog större plats, och Franke kunde flytta upp laget. Trots det så blev det sällan några farligheter framför Dennis i målet. Sista 20 minuterna kunde jag bara luta mig tillbaka och se när tre poäng kunde hämtas hem.
Om avsluten var bättre kunde vi vinna med 5-0, men 3 poäng är alltid 3 poäng. Vi hade även tre mål bortdömda (ett av de som inte skulle blivit det).
Tre stjärnor:
***
Fredrik Karlsson
**
Amer Filipovic
*
John Hallin

Eftre matchen öppnades öl.
Så klart.
Hem till Pontus innan några till från laget kom och ut på Lotus. Vi gick därifrån ganska tidigt, på grund av en arbetare. Men det spelar ingen roll. Jag hade kul.

Kommentarer
Postat av: j

skyll inte din hungriga mage på mig...

2008-04-27 @ 17:26:17
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0