Klockan är 09.10. Jag skulle varit inne 07.54.

Jag försov mig. Det blev inte alls sent igår, somnade runt elva, men av någon anledning vaknade jag för 20 minuter sen, när jag skulle ha öppnat ögonen halv 7. Jag hörde inte väckarklockan, eller hade jag ens den på?
Menmenmen, jag får ta ett senare tåg bara, jag missar 45 minuter.

Jag vill även sno ett citat från min gpde vän Journalisten: Knä!
När Fucking Sjölund kom fri med mig fick jag hans knä i utsidan på mitt och jag föll som en kägla mot marken. Dagen efter hade jag väldigt ont i insidan av knät, precis på det stället jag hade ont för två å sedan, då jag var borta från fotbollen i flera månader. Det är bättre idag, men jag är rädd. Jag är rädd att det ska komma tillbaka när jag använder vänsterfoten.

Ikväll ska jag se när United leker sig vidare till semifinal.

Arsenal utslagna.
Ha.

Kommentarer
Postat av: S

erkänn att du försov dej med meningen för att ha något att skriva om?

2008-04-09 @ 09:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0