Ledband, ledband, jävla ledband!

Jag kom nyss hem från läkaren. Han sa åt mig att mitt ledband var i sånt dåligt skick att om jag fortsätter spale fotboll kommer jag knappt att kunna gå när är 35.
Så jag har ett stort beslut att ta just nu.
Ska jag äta en Vesuvio eller en Hawaii?
*
*
*
*
*
*
Nej då, så farligt var det väl ändå inte, som tur är. Han avrådde mig från fotbollen några veckor, så att knät får vila ifred. Men jag kan påskynda processen genom att få några övningar från en ortoped. Så det är mitt nästa mål.
Jävla Solis. Är han avstängd så måste jag chansa och ställa mig imorgon i alla fall.

Kommentarer
Postat av: S

Jag skulle säga att valet är enkelt - Hawai

2008-04-15 @ 15:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0