Sluta upp med det, era j***ar!

Man går in ett par gånger varje dag på sin blogg och vill gärna se att någon av polarna har skrivit ett inlägg. Visst (1 kommentar) finns och man blir lite glad. Och så möts man av det här:

"hon som fixade min bloggdesign lottar ut en ny design. kika in på min blogg om du vill se!"
och det här
"hoppas du får en skön söndagskväll"
av två personer jag inte har en aning om vilka de är.
VEM BRYR SIG? VEM FAAAN BRYR SIG?
OCH DET ÄR KLART ATT JAG INTE KOMMER HA EN SKÖN SÖNDAGSKVÄLL! SKA PLUGGA IMORRN!

Sluta förpesta min blogg med era onödiga kommentarer och era patetiska sätt att vinna läsare!
Jag kommer aldrig, ALDRIG, läsa era bloggar!

Nu är klockan 00.00 och ni vet vad det betyder.
Sömn.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hon 'Ha en skön kväll/dag/o allt hon skriver' brukar gå laget runt från Johanna först o så vidare med samma kommentar.

2008-04-15 @ 08:27:50
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: S

Boka stugan idag!

2008-04-15 @ 10:33:01
Postat av: Johanna

Precis som Emma säger, welcome to our world. Det är skitstörigt.

2008-04-15 @ 10:58:44
URL: http://imica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0