Vår lilla journalist!

Jag vet, det var typ fem minuter sen mitt senaste inlägg. Men jag tittade runt bland mina bilder och fick syn på några bilder som jag bara måste lägga upp. Se det som en seriestripp.


image25
- Det var en solig dag i slutet på sommaren. Eller var det början? Vet inte riktigt. Däremot vet jag att Kvarn stod på dagsordningen och Simon anordade förfesten med studsmatta och alkohol. Pontus ville döda. Med tanke på blicken han ger mig.
image26
- På bussen in träffade Jornalisten (som serien handlar om), en gammal god vän och gav honom en blöt kyss på kinden. Väldigt erotiskt. Väldigt kul.
image27
- I kön utanför Kvarn. Journalisten tappade balansen och ramlade handlöst ner med bakhuvudet före i gruset. Att han skrattade beror troligen på alkoholen och att har försöker sudda bort det pinsamma att ramla inför 150 personer.
image28
- Som ni ser blev det en jävla smäll och Simon var snäll nog att hålla upp huvudet åt honom så att kortet kunde tas...
image29
-...men glad var han, fortfarande.
image30
- Smällen i bakhuvudet var inte värre än att Journalisten kunde stå upp och ta några danssteg.
image31
- På resan hem kände han inte av någonting, utan gav mig den fulaste posen på många år.
image32
- Nästa dag däremot. Minnesförlust. Ser ni blodfläckarna på kudden?
Det är vår lilla journalist som har varit i farten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0