Det blev en vit helg...

...för igår skulle vi Riddare vinka av Sigge som numera har Umeå som sin hemadress. Det gjorde vi med kina-mat och bowling. Väldigt trevligt, väldigt familjärt.
Och nej, det roligaste var när vi skulle betala notan till maten och det var Jones tur. Det var tre tjejer bakom disken, den ena tog betalningen och de två andra tittade på. När den ena av de sa "titta deras legitimation" (eftersom en del av oss drack en öl), sa hon som betalade "men de ser ju ut som 18 år", skrattade lite, vände sig mot Jone och sa "Och han drack ju ingen öl".
Jone, med sitt nyväxta skägg sa "Jo! Men inte i kväll..."
Bo-dum-bom-dush!!

Idag efter matchen (som vi förövrigt vann med 2-0) tog de tre musketörerna (Jag, Jone, Pontus) en bio. Men innan det fick jag revansch på bowling. 158!
Get Smart stod på schemat. Jag fick vad jag ville ha, inte mer, inte mindre. Steve Carell gjorde filmen.

Nu blir det sista avsnittet av Entourage. Längtar som fan efter säsong 5!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0