Instängd!

Jag är uppe i mitt rum. Ser på film. "Ovanligt", säger ni. "Inte mitt fel", säger jag.
På nedervåningen finns det för närvarande cirka 10 kvinnor som äter, skrattar och dricker. Det är min syster nummer tre som har möhippa. Jag är hungrig, men kan inte gå ner och hämta mat. Jag är gitarrsugen, men kan inte spela. Simon ringde och frågade om jag ville med honom och Jone till E-tuna, men jag hade precis då hällt upp dagens första drink och vägrade hälla ut den. Ett misstag. Kom tillbaka, jag följer med.

I förrgår fick jag ett rött kort. Målchansutvisning. Det första på mycket, mycket länge.
Vi vann, men det skördades många offer. Två ambulanser till undsättning, en blodig panna, ett trasigt knä, en febrig flickvän, åska, regn, röda kort.

Ikväll vankas det fest. Westerqvarn.
Stavas det så förresten?

Kommentarer
Postat av: CJ

Nej, Wästerkvarn

2008-08-03 @ 14:54:07
Postat av: Johanna

nej, westerqwarn faktiskt.. :)

2008-08-03 @ 22:31:07
URL: http://sweetlittleme.blogg.se/
Postat av: CJ

Ironi sweeti, ironi... =)

2008-08-05 @ 16:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0