Morgan - Skola 1-0

Jag ringde en lärare som är ansvarig för mina poäng. Hon berättade att hon läst mitt mail jag skickade igår och kommer ihåg att jag lämnade in arbetet till EXA3 och att jag blev godkänd. Tråkigt nog vet hon inte vart hon gjorde av arbetet, men jag kommer att få poängen i alla fall.
Därefter ringde jag till den personen som har hand om de andra uteblivna poängen, han som var pappaledig. Han var inte det än verkar det som, och jag förklarade min situation. Han berättade att det var väldigt konstigt och att det nog blivit något fel. Men just nu hade han inte tid att titta igenom det utan bad mig att skicka ett mail.
Det konsitiga var att han inte mindes mig, trots att jag var en av två killar i klassen. Men, men, jag berättade det förr, jag tar det igen: Han är virrig...
Så just nu leder jag, vi får se lite senare om jag vinner eller om det blir sudden death...

Kommentarer
Postat av: Johanna

grattis!

2008-08-27 @ 21:13:44
URL: http://sweetlittleme.blogg.se/
Postat av: jone skrattar hårt

mmm, starkt intryck du måste ha gjort på honom...

2008-08-27 @ 22:38:53
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se/
Postat av: P

haha! föregående talare..hihi



låter som du har råkat ut för något/någon som kallas "knarkare" eller "svampätare"..

2008-08-28 @ 08:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0