Ny säsong!

Jag tänkte att jag skulle byta design på bloggen. Varför vet jag inte riktigt mer än att jag inte har skrivit på ett par veckor och vill kanske börja om på nytt. Vi får se om jag håller det.

Jag ska iväg till skolan om 45 minuter och är väldigt delad över det. Visst ska det bli kul att träffa nya kamrater och ha någonting att göra på dagarna istället för att sitta hemma och rulla tummarna. Men nu är ju sommaren slut. Och det gick jävligt fort. Snart kommer regnet, blåsten, löven som faller, frost, snö, julafton, nyår...
Och så är det morgnarna. Dessa förbannade morgnar. Jag orkar inte kliva upp halv 7 varje dag för att börja 9.15. Jag hoppas att de första veckorna inte blir alltför intensiva.

Nu är det dags att skaffa lägenhet i E-tuna också.

Kommentarer
Postat av: P

ja brorsan nu äre på tiden!

ordet "morgnar" låter som ett gäng håriga små råttor..

2008-08-25 @ 12:27:29
Postat av: S

Bra, håll den uppdaterad nu också. Lägenhet är nästan ett måste!

2008-08-25 @ 14:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0