Skoldag nummer 1 över...

Jag började 9.15 idag, vi skulle lära oss om barnlitteratur och hur man analyserar de olika barnböckerna. Eftersom det bara var introduktion stod vår lärare frmme vid katedern i två och en halv timme och snackade. Det verkar vara en ganska schysst kurs. Läsning: Lindgren, Beskow, Harry Potter...osv.
Vi slutade kvart i tolv och jag tittade in i några butiker för lite nya jeans. Hittade ett par för 900. Jag hittade också ett bälte och två kalsonger. Drog sen en lunch med Calle och efter det satt vi på skolan och tog en kaffe. Han tog upp idén att dra till tågstationen och spela lite Jack Vegas medan jag väntade på tåget.
Jag drog in 200 spänn.

Ikväll ska vi käka med gänget. Vi får se vad som händer efteråt.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0