Snart så...

Imorgon åker vi till Bergen för att visa norrmännen hur Riddare festar. Men jag har ganska mycket att göra innan det, så schemat är ganska fullt. Jag måste spela in nya skivan, två låtar kvar. Problemet med det är att jag just nu inte är i mitt esse när det gäller sången. Det kan vara att jag nyss har vaknat, men halsen fylls på med flem varja gång jag tar en ton. Det blir inte vackert. Sitter just nu och dricker lite varm glögg för att rensa halsen lite.
Jag måste packa.
Sen ska vi fira mig, då jag inte är hemma på min födelsedag (på tisdag). Mamma och pappa är i Västerår och kollar på systerns fotbollscup, så det får bli imorgon förmiddag, precis innan vi åker.
Vilket får mig och tänka på hur vi ska komma till Arlanda.
Och jag har ett litet, litet arbete jag måste lämna in till skolan.
Well, well, allt detta är bortblåst i morgon kväll klockan 9, när vi sitter framför Singstar med en varsin öl i handen och sällskap i rummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0