144 spänn!!! AHHHH!!!

Lite uppdatering då...
I lördags försvann den lilla tvivel jag hade om det är något fel på mina nya skor. Utgång blev det, och vilken kväll sen! Hockey-bockeyn började bra, efter fyra minuter eller nåt, ledde vi med två mål. Sen började Örjan bli Salo och Tero bli Gretzky. En mycket svidande förlust, värre än mina fötter efter slutsignalen. Vad det blev behöver inte veta.
Hemma hos Roos bjöds det på en god "Taco-tårta" med trevligt sällskap och lite karaoke. Sen nalkades det utgång. Vi svängde förbi Pontus och hämtade upp honom, innan vi gick till Lotus, lite runda om fötterna. Väl där beställde jag två Smirnoff Ice och fick betala hutlösa 144 kronor! Svenska! Men det är lungt, jag fick mitt studiemedel idag.
Vart jag sov? Vart tror ni.
Hos Pontus. Med Jone bredvid mig. Bögigt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Charmigt. Bild nästa gång tack..

2008-02-25 @ 18:00:11
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: Anonym

Sov du inte med jone i fredags också?? vad har hänt =)

2008-02-25 @ 21:20:44
Postat av: P

psst... jag vet alla detaljer & har bilder..

2008-02-25 @ 23:46:07
Postat av: Emma

P, jag kommer över så kan du skvallra ;)

2008-02-26 @ 07:53:38
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0