Den där comebacken...

Jag har en vän.

      Vi kan kalla honom "Brian".


"Brian" hängde ut mig på sin blogg med meningar som "Jag tycker att det som Nick gör är ett hån mot livet" och "Jag tycker helt enkelt att han kastar bort sitt liv."

Så här kommer den där oförutsägbara comebacken, är ni med?


Vad jag gör min lediga dag:

  1. De flesta dagarna går jag ut och går i 45 minuter ungefär. För att få lite frisk luft.
  2. Jag måste alltid (alltid!) sätta på högtalarna och spela gitarr i ett par timmar eller mindre. DET är ett beroende.
  3. Jag läser facklitteratur och skriver examinationer för att få en bra utbildning och ett bra jobb.
  4. Jag ser på film när jag inte har något att göra.

Varför tror du då att jag slarvar bort mitt liv framför filmer på datorn? För att jag skrev det som jag skrev i onsdags, när jag var seg som f*n hela dagen? Eller för att varje (jovisst..) gång du kommer upp till mig så sitter jag framför datorn. Där är det ömsesidigt.

Och varför vet du inte allt detta? Jo, för att du JOBBAR när jag är ledig.

Den här veckan har jag sett på 5 filmer. "Before the devil know's you're dead", "Gone Baby Gone", "He was a quiet man", "Hitman" och "Revolver". Tre av de såg jag i onsdags.

Skriv inte det du inte vet. Och häng aldrig ut en bästa polare så där.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vi var ju inte lediga idag!! Vart var du??

2008-02-01 @ 23:02:29
URL: http://sweetlittleme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0