Dubbeln blir (förhoppningsvis) en singel...

Det skulle bli en helg med musik, dans och polare. Två dagar i rad! Men men, det är något fel på mina nya skor, någon makt som gör att det inte går att gå ut på krogen. Förra helgen var det Jone som inte mådde 100%, igår var det jag. Låt mig bortförklara mig.
Det började bra. Jag drack två öl hemma och tittade på några Vänner-avsnitt, tog tåget med Jone till E-tuna och hamnade på Nybron, där vi käkade och drack lite vin. Efter det blev det en cider. Efter det gick vi till Pontus och drack lite groggar. Efter det orkade jag inte dricka mer.
Så. Den hemska blandningen öl, vin, cider och grogg gjorde att min mage tog smällen. Utmattad och tömd la jag mig på Pontus säng och hade svårt att hålla ögonen öppna. Jag sov där. Två timmar senare kom pojkarna hem från krogen. När jag vaknade sov Jone bredvid mig, Pontus i sin säng tillsammans med Simon och Robin i garderoben för att "det är varmast därinne". Tror aldrig jag har vaknat upp med en kille bredvid mig någon gång.

Ikväll blir det andra bullar. Jag har skippat groggen och köpt lite cider istället, för ikväll SKA jag ut!
Nu blir det Lost, en baguette och senare lite hockey-bockey med laget, innan Roos står för käket.
Och skorna? Jag ger de en chans till.


Kommentarer
Postat av: jone

inget morgonmys där inte...

2008-02-23 @ 12:24:21
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se
Postat av: P

3e gången gillt nudå? klackarna i taket!

2008-02-23 @ 17:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0