När tiden tar en paus...

Ni har väl troligen varit med om när tiden stannat. När sekunderna går lika långsamt som en sköldpadda på sömntabletter. När molnen har slutat sväva och långsamt faller ner på jorden. En sådan dag hade jag idag.
Lektionen bestod av att våran 67-åriga lärare stod mot fönstret och pratade om läs-och skrivinlärning. Hon svävade ut i berättelser om runstenar och vikingar och hennes hemgård. Själv gjorde jag en teckning och var nära på att gråta. Lektionen pågick i två timmar. TVÅ TIMMAR!!! Det ska man väl ändå genomföra utan gnäll. Men det var nära denna gång att jag ställde mig upp och lämnade rummet.
Min enda roliga grej var en meddelandekedja till Jone:

A: Seeegt!!!!
J: Kola?
A: Segare!! Typ som att äta ett bildäck!!
J: Mmm...själv sitter jag o snuffar framför nya Sälen-filmen
A: Fucker!! Skulle nog dö utan en snuff just nu!
J: Föreläsning?
A: Typ ja! Jag skriker! Nu ska vi sluta!

Det var en tjej som tuggade på en ölkorv också.
Sexigt.


Kommentarer
Postat av: C

Visste väll att du gick igång på tjejer och ölkorv tillsammans Ante=)

2008-02-05 @ 21:38:09
Postat av: S

Ölkorv måste vara det osexigaste som finns. Känner igen känslan. Sista havltimmen på jobbet på fredagen brukar ta 2 timmar

2008-02-05 @ 23:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0