Och vinnaren är...

Jag orkar inte vänta, och jag vet att ni också är nyfikna på vem som vinner mackan...

Här är de tävlande som inte vann:
Emma: Om du vill vinna måste du skriva varför du vill ha mackan. Om du nu vill ha den.
h0e: Dåliga förlorare tycker vi inte om... 
Johanna: Ändra INTE på mina regler! Då vinner man ingen macka.
Simon: Att muta domaren gör ingen glad! Det var nära att jag blev lockad, men jag är professionell.
Calle: Det är meningen att du ska äta mackan själv. Tycker om inställningen dock. En hedrande andraplats!
Du anonyme: Du är seedad. Du kommer få din macka i alla fall...
...jag är väldigt besviken över att Jonatan inte var med i tävlingen. Du får ju välja ett paket smör om du vill.

Och vinnaren är...

Pontus: Det var sista gången du gav mig skuldkänslor!
Skriv i kommentarsfältet vad du vill ha på din macka. Det blir troligen en baguette, så tre pålägg blir bra.

GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: C

Hedrande andra plats?! Först bland alla loosers!? jo jag tackar, grattis pontus...

2008-02-14 @ 23:52:44
Postat av: P

dubbel yes!! winner takes it all! tack som fan! allt är snart förlåtet.. du jag måste nog suga på denna karamell ett tag.. finns ju så mycket smarrigt där ute i smörgås-djungeln.. mmm.. tack som fan

2008-02-15 @ 13:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0