Too much tequila?

Denna uppdatering är till dig Simon. Du missade ganska mycket, men nästan ingenting.
Kvällen började bra med kortspel, cider och musik. Vi snackade och var glada. Sen började Jone...
Han var kaxig, dryg och väldigt full. Kallade folk för saker, svepte lite tequila och ramlade in i Emmas spegel. Jag kunde inte låta honom följa med ut, så jag ringde hans morsa så hon fick komma och hämta oss. Väl ute ramlade han omkull på gatan och jag fick lyfta bort honom flera gånger. Han tappade troligen sin mobil också i sina fall.

Så det var väl ingen jättelyckad kväll. Han kommer inte ihåg någonting av igår och det kanske är bra.
Jag gav honom uppdateringen nyss, och han skämdes. Det kommer nog en ursäkt på hans blogg.
Håll utkik.


Kommentarer
Postat av: s

Kände att det låg i luften när han vid 9 ringde och lät som han svept en liter vodka:D
Men var ni aldrig ut heller eller?

2008-02-16 @ 14:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0