Två dagar senare...

Har inte riktigt haft orken att skriva något på ett par dagar, men gör ett försök nu när jag väntar på att tåget ska ta mig hem.

Melodifestivalen:
Betyg 1-5

Ola
- 2
Växte efter andra lyssningen. Men har han bra sångröst. Nja...jag är skeptisk.
Lasse Lindh - 1
Han skrev låten natten innan deadlinen. Det märktes.
The Nicole - 1
Hon kan tala sju språk flytande. Men för allt i världen inte sjunga.
Alexander Schöld - 2
Tråkigare person får man leta efter. Rätt schysst låt dock.
Rongedals - 3
Det var som när Barnsley slog Liverpool. På bortaplan! Mika gånger 2.
Sanna Nielsen - 3
Bästa låten. Lite klyschig Celine Dion-inspirerad, men oj så fin.
Andra Generationen - 1
Det bästa var väl åndå när trumslagaren slog sönder trumman.
Johnson & Häggkvist - 3
En väldig upphypad låt, ganska tam också. Men vilka artister!

Jag kan inte hålla med Jone. Jag tycker att Björn Gustavsson är riktigt bra. 21 år och en sjujävla scennärvaro.

Kommentarer
Postat av: joni

Lindh - 1 & Schöld - 2 ???? ja, det är väl som jag alltid sagt...

2008-02-18 @ 14:45:45
URL: http://jagskanoglycklas.blogg.se
Postat av: C

Mmm Ante, Lindh 1 ?! Hans äkta kärlek till musik är svårslagen...

2008-02-18 @ 17:20:58
Postat av: P

varför ger du bara minuspoäng!? -2, -1, -3 osv

2008-02-18 @ 19:47:56
Postat av: C

Det ska nog vara bindestreck S, eller?

2008-02-19 @ 21:11:36
Postat av: Morgan

Ja, bindestreck

2008-02-20 @ 13:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0