Zzzzzzz....

Det är lugnt, det lugnt, jag är vaken, jag är vaken.
Mina ute-skor gick sönder igåg. Jag skulle böja mig ner och dra ur en kontakt efter jag och pappa hade spelat klart, då det knakade och framsidan av skorna öppnade sig som en rövhål. Jag är lite sur, och trött, så det var därför jag skrev rövhål.
Men, men, vi fick "lönen" efter förväntan, så för de pengarna kan jag köpa nya skor.
Annars gick det bra igår. Inte perfekt, inte dåligt. Det var rätt kul, när man väl kom in i stämning. Att medelåldern var 85 spelade inte så stor roll. Vin dracks i måttliga mängder bland tanterna, så de hade troligen också trevligt.

Det första jag frågade när jag satte på micken var: "Hur många här inne var det som röstade på Christer Sjögren i Melodifestivalen i lördags, räck upp en hand?" Hur många som räckte upp en hand? Ingen, noll, zero, zupp. Hur fan kunde han gå vidare?
Konspriation?
Min specialitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0