Det går bra nu. Eller helt okej i alla fall.

Fastän jag gick upp ur sängen halv tio så åt jag nyss frukost. Men jag har fan bestämt mig att äta en ordentlig frukost varje morgon, och det ska jag hålla mig vid. 9 dagar har det gått utan snuff, så det går också bra. Några som ser ut som det, men inte är det, kan man väl få ta, eller hur Jone?
Jag har heller inte bitit på naglarna sedan nyår, i alla fall inte medvetet. Då är det bara ett löfte kvar då...

Igår var det spinning på schemat och det var jobbigare än jag kom ihåg från förra året. Efter det var det innebandyträning; mina ben var som spaggetti halv elva. Men mirakulöst nog känner jag min bra idag, bortsett från lite träningsvärk i ljumsken.

Måste plugga till omtenta. Fick beskedet att ännu en omtenta kommer lite senare. Då behöver jag inte ha LIKA mycket panik som jag hade för en vecka sen. Skönt. Men jag ska nog fixa den nu istället.

Det är väl bara lite pengar i fickan man vill ha. Men när vill man inte det?

- We will react to all the things that's gone wrong...
Morgan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0