Försäsong!

Igår hade vi första träningen inför fotbollssäsongen. Fyra fotbollsträningar i veckan, plus två innebandyträningar. Det behövs nu när man har levt på öl och pizza i tre månader.
Passet igår innebar styrka, jag märkte tydligt att jag snart kommer att komma ikapp min gamla form, vilket jag tyvärr inte kan säga om Jone. Han klagade på håll på båda sidorna, ryggont, knäont och jag tror till och med att han klagade på blindtarmen också. Idag blir det spinning i Köping och imorgon vaknar jag med träningsvärk.

Jag gjorde en liten tabbe i morse också. Klockan 7 ringde det på min mobil. Fortfarande i koma svarade jag och i andra änden frågade Västerskolans rektorsassistent om jag kunde hoppa in och vara lärare hos en fyra. Misstaget jag gjorde var att i min koma, trodde jag att även väckarklockan ringde och det var dags att fixa sig i ordning till skolan. Därför sa jag att jag skulle dit, vilket jag (som ni kanske förstått), inte skulle. Tio minuter senare kom jag på mitt misstag och ringde upp igen. Hon hade då fixat en annan vikarie. Det var 800 spänn som gick till spillo...

Jag kunde inte somna om efter det heller. så nu är jag lite trött.

Nu tänker jag, kanske, bygga lite skiva. I alla fall en låt.

Omtenta. Fan. Men det visste jag redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0