Heath Ledger död...

Han slog igenom i "Tio orsaker att hata dig". Sedan följdes storfilmer upp: "Patrioten", "En riddares historia", "Monster's Ball" och  "Brokeback mountain". Sen tog det slut. Jag är inte i sorg, men det är väldigt sorgligt och overkligt. Undra om nya Batman kommer släppas nu, där han spelar Jokern?
Jag är en stor filmälskare och har sett många filmer med honom. Det känns ganska overkligt att jag inte kommer att få se några nya filmer med honom. Kanske Batman. Hoppas Batman. Bättre hyllning kan han väl knappast få.
image16

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag instämmer med dig.. Nu känns det tomt..

2008-01-23 @ 18:26:34
URL: http://sweetlittleme.blogg.se
Postat av: Bläckis

tänder ett ljus..jag älskar batman...

2008-01-23 @ 21:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0