NAHHH!!!

Sitter. I skolan. Väntar. Har inget att göra. Bloggar. Onödigt. Har ändå inget att skriva. Sällskap igår. Anchorman. Hon skrattade lite. Om det var bara för att jag skrattade vet jag inte. Men det gör inget.
Imorgon behöver jag nog inte åka in till skolan. Hoppas jag. Tror jag. Kommer jag?
Nu vill jag ha lite kaffe. Kanske. Ni vet vad som händer när jag dricker kaffe på morgonen. Är det värt det?

Jo vänta, jag har nog lite att skriva. Lördagens bravader:
Det blev en oerhört spontan utgång. Egentligen skulle vi sitta och hjälpa Jone att skriva sitt manus, och pojken hade med sig lite vin som vi andra pojkar fick smutta på. Det blev starten till att vi ville göra något drastiskt. Tio över tio lämnade vi hemmet och begav oss till Pontus lägenhet, ovetande VAD vi skulle göra. Väl hos honom drog vi fram en kortlek och hade världens roligaste förfest på kortast möjliga tid. Efter en timme var vi redo att ta Lotus med storm.
Även fast vi samlade in all alkohol vi hade (det var inte mycket), var det överraskande kul ute.
Dansmovsen vi använde ska nog inte göras i någorlunda nyktert tillstånd, med det gick. Adrenalinet tog större plats i kroppen än alkoholen.
Efterfest med kyckling, potatiskroketter och Entourage. Ahh...
Hem till Pontus. Sömn.

Trött.

Kommentarer
Postat av: S

Sällskap, hmm...
Du måste ju förstå att folket vill ha detaljer, detaljer andreas!

2008-01-21 @ 13:15:23
Postat av: Bläckis

Simon! jag lovar och svär att ingenting hände mellan mig å ante hemma hos mig! jag lovar...eeh

2008-01-21 @ 15:15:46
Postat av: S

hihi

2008-01-21 @ 16:34:27
Postat av: Johanna

Ja, just det! Detaljer! ;) Du MÅSTE komma imorgon!! :)

2008-01-21 @ 21:34:09
URL: http://sweetlittleme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0