Trevligt. trevligt....

Jag lovade att skriva i bloggen om jag vann i bowling. Det gjorde jag, även efter en stark andraserie från min motståndare. Mat, Vänner och bowling. Allt gick som på räls utan pinsamma tystnader (jag har försökt komma på när, men kommer inte ihåg). Så tack, det får vi göra om. Inte samma saker, men du förstår vad jag menar...

Today, it's a football-day. Jag och Jone ska sitta i sekretariatet (Hoppas a-hallen!) i sporthallen och titta på när småungar lirar boll. Sen blir det hemgång och lite Premier Leauge (stavas det så?).
Jag måste njuta av dessa lediga dagár innan skolan börjar på måndag. Fr.o.m på måndag går vi varje dag i veckan, 9.15-16.00, fram till schemat tar slut.
Jag vill nästan gråta.

Men det är lungt. Jag kastade in mig i detta själv, och det är det här jag verkligen vill hålla på med.

God Morgon!

-en låt är klar, kommer snart på purevolume.com!!

Kommentarer
Postat av: S

Detaljer

2008-01-19 @ 11:52:47
Postat av: Bläckis

9.15-16.00? å nej vad jobbigt! stackars... helt plötsligt fick jag madonnas låt "Holiday" att snurra i huvudet.

2008-01-19 @ 15:18:25
Postat av: #16

ha ha! jag vet en rolig kille som rimmar på "fläckis"...

2008-01-19 @ 15:59:38
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se
Postat av: Emma

Blir tungt utan er, tror jag går 3 dagar i skolan ;D

2008-01-20 @ 01:53:22
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0