Visst fan....

Jag har ju en blogg. Det hade jag helt glömt bort. Efter dagarna i Sälen var det som om allt här hemma var som bortblåst. Och jag antar att de flesta av er vill veta hur det var där borta. Det var bra.
Jag kommer som ni vet inte att skriva allt som hänt, dels för att det är ganska mycket och dels för att det hände lite grejer som ni inte behöver veta. Eller som vi vill att ni inte ska veta. Välj själva.

I stora drag dock:
Stugan var större än förra, men tyvärr fanns det ingen bastu, och läget var inte lika bra. Taxi var det som gällde ut på krogen. 210 spänn för 5 minuters bilresa. Grrrr...
Skidor skippade jag faktiskt. Jag visste inte hur mycket pengar jag hade kvar och skolan låg och väntade när jag kom hem. Lite blickar mot framtiden hade man nog. Jag och Calle satte istället på oss min nya lilla snowboard och åkte nerför ett gupp. Både en och två svanskotor gick nog sönder.
Det blev Fjällis 4 gånger, delvis för allt folk på HC. Vilken bautakö!
Jag glömde tyvärr (TYVÄRR) en scartkontakt till mitt Playstation, så det blev ingen FIFA. Istället drog vi oss bakfulla framför den lilla dvd-spelaren och kikade på Viva la Bam. Eller läste Aftonbladet.

Allt som allt en kul resa, inte perfekt, men en resa med fler guldklimpar än stenblock.

...tillbaka till verkligeten igen. Exa 2, omtenta och litteratur att köpa.
Ahhh, skolan är tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe.. Nu är jag uppdaterad på vad som hände.. ;)

2008-01-07 @ 16:06:24
URL: http://sweetlittleme.blogg.se
Postat av: S

(Jag och Calle satte istället på oss min nya lilla snowboard och åkte nerför ett gupp)
Det måste vara världens roligaste mening.

2008-01-07 @ 17:09:20
URL: http://aboutalittleboy.bogg.se
Postat av: jone

jag orkar inte bry mig längre...fy fan...

2008-01-07 @ 22:31:05
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0