En underbar sommardag!

Finns det något bättre att vakna efter en lyckad utekväll utan huvudvärk och solen som strålar genom fönstret?
Och med vetskapen att man har en veckas semester?
AHHHH....
Men först, igår:
Träning klockan tio, den jobbigaste träningen på länge, kanske var värmen ganska avgörande. Sen tacos med laget, och Skillinge där vi mötte upp Simon, Robin och Pontus. Boomboxen på högsta volym och ett ljuvligt vatten. Synd bara att man glömde solskyddskräm.
Simon har åkt iväg till Holland en vecka, och det kanske är bra. Lite träning hur det kommer att se ut när han flyttar till Umeå.

Efter Skillinge, hem till Roos för lite poolvolleyboll och hamburgare innan Mats kom och hämtade mig och Jone för en tripp till E-tuna. Det blev tidigt, och jag ber om ursäkt för det, men det var den enda skjutsen vi hade. Väl i E-tuna satt Calle och Robin hemma hos Pontus och lirade kort. Calle hade, SURPRISE, inte varit på Systemet, men det löste sig tillslut ändå. Och visst fattades lite spontanitet och partyiver, då Holland snodde de. Men det är bra träning.
Och det fungerade. Hela gänget drog till Emmas lägenhet, och det blev en lång och varm promenad genom stan. Vi var inte där så länge, men det var trevligt.
Nybron fick bli nästa anhalt, och jag tror inte jag har varit med om någonting varmare än Nybrons nedervåning.
Satan vad svettig han var...

Miss Björklund kom och hämtade och klockan två, och kvart i tre sov jag som en stock.
Lite kul kuriosa: Tre nätter i rad har jag, den mest ljudkänsliga mannen i mellansverige, sovit med fläkten på i mitt rum. Det är underbart.

Nu väntar jag på Robin som ska ta oss till Skillinge där vi möter upp Calle och Pontus.
Och ikväll ska vi se på årets, på förhand, bästa film - The Dark Knight!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var en bra kväll :)

2008-07-27 @ 22:31:25
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0